HTML

Nirvana Verzió

Kerestem az utam, amit meg is találtam, mert megmutatta a Mindenség. Keresem még, mi célból lettünk, mi miért van? Mi van még ezen a világon, a világmindenségen túl? Mert azt már tudom, hogy itt mi van: eszement világ... Megpróbálom megváltoztatni. Veled EGYÜTT.

Ki van itt?

Eddig látták:

Rajongj!

Friss topikok

  • dd69: Horváth Margit (1968-2016. febr. 2.) Isten nyugosztalja Madárkánkat békében! (2016.02.12. 05:56) Margit Madárka Horváth
  • Ébredj!: Szép munka Frenk1men,csakúgy,mint az összes eddigi írásod!Rengeteg hasonlóan gondolkodó emberre va... (2012.02.16. 13:42) MEKKORA IDIÓTÁK IS VAGYUNK

Linkblog

AZ AGYUNK CSAK JÁTSZIK VELÜNK!

2012.01.02. 16:25 frenk1men

Tőlem

Címkék: vers

KERESEM AZ UTAM, KERESEM ,

DE NEM TUDOM HOL VAN ,

BEJÁRTAM TUDOM, NAGYON SOK HELYET,

SOKSZOR ELTÉVEDTEM SOKSZOR TÉVEDTEM,

MÉG MINDIG MEGYEK,,S VALAMIT LÁTOK

, HOMÁLYOS UGYAN,DE EGYRE TISZTÁBB ÉS NINCSENEK FOLTOK,

JÖN KÖZELEBB,TISZTÁBB A KÉP, DE EZ NEM KÉP,TUDOM EZ ÉRZÉS,

LEGBELÜL ÉS FÁJ ,MERT EZ BOLDOGSÁG, MEGFERTŐZÖTT MENTHETETLENÜL,

ÉS HAZAÉRTEM TUDOM, MINDEGY HOL VAGYOK.

 

SZERETNÉM A SZABADSÁGOT SZERETNI,

SZOMORÚ,SZELÍD SZÉPSÉG, SZERESS!

SZÉPEN SZERETVE.

MIKOR LESZEL ÚJRA ENYÉM,

MIKOR HOZZA ILLATOD FELÉM A SZÉL,

MIKOR BÚJSZ HOZZÁM SZELÍDEN,

MIKOR MONDOD AZT: ÉDES SZERELMEM.

 

NEM IDE VALÓ VAGYOK A FÖLDRE,

CSAK IDE LE LETTEM LÖKVE,

CSÁBÍTÓ IGÉK ÍGÉRTEK KÖZBEN,

ELTŰNT A TÖKÉLETES SZERETET FÖLÖTTEM.

 

AKÁRHOGY TITKOLOM ERÉNYEIM,

AKÁRHOGY BÚJTATOM GALÁD TETTEIM,

AKAD MÉG FEHÉRNÉP, KI KIMOSSA INGEM,

ÉS ASZTALRA TESZI ÉTKEM!

NE LEGYENEK TITKAIM,

NE BÚJJAK ÁLARC MÖGÉ,

ÚGY IS LEGYEK MÁR SZERETVE.

 

                           KISLÁNYOMNAK

A HAJAD NAPFÉNY SUGARA

, A SZEMED CSILLAG FÉNYE,

A LELKED A GYÉMÁNT TISZTASÁGA,

A MOSOLYOD SZELLŐ DÚDOLÁSA

, A NEVETÉSED PATAK ZENÉJE,

A SZERETETED FÖLDRENGÉS EREJE,

A SZÍVED? CSAK A VILÁG KÖZEPE.

 

                        KISLÁNYOMTÓL

APÁM AZT AKARTA ÉN LEGYEK A SZÁRNYA,

ÉN LEGYEK MINDEN SZÉP ÁLMA,

MINDENT ÉRJEK EL MIT Ő NEM ÉRT EL:

ÉRINTSEK CSILLAGOT,FOGJAM MEG A NAPFÉNYT,LÁSSAM A SZELET,

MINDENT TUDJAK MEGTENNI,MÉG AZT IS MIT NEM LEHET,

JÖJJ APÁM ÁLMODJ RÓLAM,

ÉS GYERE TE IS SZÁLLJ VELEM.

                                   SZERELMES VERS

A LENYUGVÓ NAP FÉNYÉBEN TARTALAK KARJAIMBAN, CSÓKOLOM TESTED, HISZEM ,HOGY SZERETSZ,

NEM TUDOK BETELNI VAD VÁGYAIMBAN,

FORRÓ ÉS SELYMES ÖLELÉSED LÁGY ZENE RITMUSA,

KÁBÍTÓ,

ÍGY VESZNI VOLNA JÓ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

mi az,nem tudom,de elfogadom, mi jó azt se tudom,de befogadom a rosszat elkerülöm a barátot megbecsülöm, mond ami bánt,tőled el kobzom, helyére virágot ültetek, mond mi fáj,meggyógyítom, szeretetem öledbe helyezem, ablakom világra tárva , ajtóm előtted kinyitva, szíved melegére várva itt vagyok a világ sodrába.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://frenk1men.blog.hu/api/trackback/id/tr933514160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása