HTML

Nirvana Verzió

Kerestem az utam, amit meg is találtam, mert megmutatta a Mindenség. Keresem még, mi célból lettünk, mi miért van? Mi van még ezen a világon, a világmindenségen túl? Mert azt már tudom, hogy itt mi van: eszement világ... Megpróbálom megváltoztatni. Veled EGYÜTT.

Ki van itt?

Eddig látták:

Rajongj!

Friss topikok

  • dd69: Horváth Margit (1968-2016. febr. 2.) Isten nyugosztalja Madárkánkat békében! (2016.02.12. 05:56) Margit Madárka Horváth
  • Ébredj!: Szép munka Frenk1men,csakúgy,mint az összes eddigi írásod!Rengeteg hasonlóan gondolkodó emberre va... (2012.02.16. 13:42) MEKKORA IDIÓTÁK IS VAGYUNK

Linkblog

AZ AGYUNK CSAK JÁTSZIK VELÜNK!

2012.03.17. 08:01 frenk1men

Új világ.

 Nekem nem volt soha istenem,se anygyalom,
Nem követtem dogmákat,se hitet,
Nem ismertek az emberek,
Sosem szerettem,csak azt hittem,
Sosem tudtam,mi az tudni,
Csak akartam lenni,élni,létezni,
De nem maradt másom,csak lélegezni,
Azt,tudtam egyedül,
Mert egyedül voltam,embertelenül,
Megnyílt számomra egy ismeretlen űr, felzabált fenekestül,
Felfordította életem,amit addig tudtam,
Az emberi tényezőt,elhanyagoltam, 
Most,hogy végképp nem hiszek,
És semmit sem nézek,
Mert tudom,most már, mit is akarok
Nem nézem,hanem látom,
Az új emberiséget,
Nem hiszem,hanem tudom,
Az új értéket,
A Föld,a Nap,az Univerzum,az Ember,
Egy új fény tündököl mindenen,
Mely beragyogja Szívetek.
ferencbíró

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://frenk1men.blog.hu/api/trackback/id/tr654321499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása